Home » cucina tradizionale » A pizza (Aurelio Fierro)

A pizza (Aurelio Fierro)

 Io te ‘ncuntraje                                 
Aurelio Fierrona vocca rossa comm’a na cerasa           
na pelle prufumata ‘e fronne ‘e rose
io te ‘ncuntraje
volevo offrirti
pagandolo anche a rate
nu brillante
‘e quínnece carate
ma tu vulive ‘a pizza
‘a pizza, ‘a pizza
cu ‘a pummarola ‘n coppa
cu ‘a pummarola ‘n coppa
ma tu vulive ‘a pizza
‘a pizza, ‘a pizza
cu ‘a pummarola ‘n coppa
‘a pizza e niente cchiù.
Io te purtaje
addó’ ce stanno ‘e meglie risturante
addó’ se mangia mentre ‘o mare canta
io te purtaje
entusiasmato ‘a tutte st’apparate
urdinaje
nu cefalo arrustuto
ma tu vulive ‘a pizza
io te spusaje
‘o vicinato e ‘a folla de pariente
facevano nu sacco ‘e cumplimente
io te spusaje
all’improvviso
tra invite e battimane
arrevaje
na torta ‘e cinche piane
ma tu vulive ‘a pizza…

A pizza (Aurelio Fierro)ultima modifica: 2017-02-03T16:08:00+01:00da violla08
Reposta per primo quest’articolo
, , , , , , , , ,